Lyckad födelsedag!

Åh.. Det va så lyckad födelsedag!
Först så vaknade jag utav en vacker sång av min bästa vän, systrarna och mamma och pappa!
Sen vid lunch ungefär drog jag och pojkvännen till Liseberg!
Åh va roligt det va! Av min underbara fick jag världens finaste halsband! Så snyggt verkligen! Och ett gosedjur när det står "i love u" på.. Det ska jag sova med varje natt nu!
Jag trodde jag skulle dö när jag åkte atmosfear! :/ Aja..
Sen så åkte jag hem och då kom bästisen med en sista present, det va ett kort med bilder och extremt mycket minnen, det väckte verkligen känslor!
Trodde jag skulle börja gråta! Tack så himla mycket, ni gjorde min födelsedag till den mest lyckade någonsin!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: